این دیدار روز پنج‌شنبه (17 دی‌ماه) به میزبانی ورزشگاه 22 بهمن بهبهان برگزار خواهد شد.

در این دیدار بازیکنانی از جمله ادموند اختر، محمود فکری، محمدرضا نوری، علیرضا بخشی‌پور، افشین حاجی‌پور، علی جان‌ملکی، خسرو پارسا، علی چینی، محمدرضا شکورزاده، غلامرضا برهان‌زاده، جعفر مختاری‌فر و مهدی حاجی‌محمد، تیم پیشکسوتان استقلال‌تهران را همراهی می‌کنند.

قرار است در این بازی از بازیکنان بهبهانی لیگ برتر(محمد طیبی، بهنام برزای، فرزادجعفری،حسین بهرامی و محمدآرام طبع) و همچنین میثم درفشان، داور شاغل در لیگ تجلیل شود.



تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 13:34 | نویسنده : امیرحسین |

مهاجم جوان و ملی پوش راه آهن از جمله بازیکنانی بود که استقلالی ها در تلاش بودند تا به خدمت بگیرند. 
مهرداد ماند ، میلاد لژیونر می شود 
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی بعد از درخششی که در بازی با استقلال داشت و به تنهایی دو امتیاز شیرین را از چنگ صدرنشین لیگ در آورد در سبد خرید زمستانی پرویز مظلومی قرار گرفت به همین خاطر مذاکرات از مدت ها قبل برای استقلالی شدن این بازیکن میان مدیران دو باشگاه انجام شد تا این خرید بزرگ رخ بدهد. 

در این راه پیشنهادی که باشگاه راه آهن ارائه داد و خواستار معاوضه این بازیکن جوان و ملی پوش با سه بازیکن استقلال شد روال را تغییر داد تا جایی که دیروز با کوتاه نیامدن دو باشگاه از مواضع شان در قبال این جابه جایی پرونده استقلالی شدن مهرداد محمدی کاملا بسته شد تا این بازیکن نیم فصل دوم هم با پیراهن راه آهن به میدان برود. 

مهدی تارتار سرمربی راه آهن با تایید این موضوع گفت به مهرداد محمدی برای نجات راه آهن از وضعیت فعلی در جدول نیاز داشته و این موضوع را بارها به گوش مدیریت و مالک باشگاه رسانده بود . به این ترتیب مهرداد در نیم فصل دوم به دور از برادر دوقلوی خود باید برای راه آهنی ها بازی کند چون میلاد راهی روسیه خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 13:31 | نویسنده : امیرحسین |

مهاجم کروات استقلال که حرف و حدیث های زیادی در خصوص جدایی اش به گوش می رسید در این تیم می ماند. 
به گزارش"ورزش سه"، پروپچیچ مهاجم بلندقامت و کروات استقلال که برخلاف پیش بینی ها و سرو صدایی که در هنگام خرید رقم خورد نتوانست در نیم فصل نخست لیگ برتر جایگاه ثابتی برای خود رقم بزند با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی نامش به عنوان یکی از بازیکنان مازاد بر سر زبان ها افتاد. 

حتی در همین گیر و دار چند باشگاه لیگ برتری از جمله سایپا و راه آهن هم برای خرید او دست به کار شدند اما پرویز مظلومی سرمربی استقلال که مهاجم جدید جذب نکرد همچنان به حمایت از پروپچیچ پرداخت و تمامی اخبار در ارتباط با جدایی او را تکذیب کرد.به اذعان مظلومی این مهاجم کروات در نیم فصل دوم و با خو گرفتن بیشتر با جو فوتبال ایران و استقلال می تواند توانایی هایش را بیشتر به رخ بکشد از همین رو او در استقلال خواهد ماند. 

پروپچیچ در حال حاضر برای تعطیلات سال نو میلادی در زاگرب به سر می برد و قرار است با حل شدن مشکل منزل مسکونی اش در بازگشت به تهران همسر و دوقلوهای تازه به دنیا آمده خود را نیز به همراه بیاورد تا دیگر دغدغه ای از بابت دوری خانواده نداشته باشد. 



تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 13:30 | نویسنده : امیرحسین |

ه گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی مدافع جوان و خرید این فصل استقلالی ها امشب مراسم ازوداج خود را برگزار خواهد کرد به همین خاطر با درخواست او و موافقت پرویز مظلومی دور جدید تمرینات استقلال بعد از تعطیلات نیم فصل به جای امروز از فردا آغاز می شود تا سایر بازیکنان مشکلی برای حضور در جشن ازدواج این بازیکن نداشته باشند.به این ترتیب تمام بازیکنان، مربیان و اعضای کادر پزشکی و سرپرستی استقلال امشب مهمان مراسم عروسی مدافع جوان تیم خواهند بود تا در شادترین لحظات زندگی حاج محمدی او را تنها نگذارند. 
  
"ورزش سه" هم به نوبه خود این وصلت فرخنده را به مدافع استقلال تبریک گفته و برای او و همسرش آرزوی خوشبختی دارد.



تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 13:29 | نویسنده : امیرحسین |

 

تمام تمرکز خود را بر روی نیم فصل دوم گذاشته ایم و تلاش می کنیم در این نیم فصل تمام امتیازات را مال خود کرده و تراکتور متفاوتی نسبت به نیم فصل اول باشیم. - مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیم تراکتورسازی پس از پیوستن امیر قلعه نویی به این تیم، اظهار داشت: با آمدن امیر خان تیم پیشرفت خوبی داشته و در هفته های گذشته نیز تمرینات بسیار مفیدی را پشت سر گذاشته است. وی افزود: امیدوارم تیم 

تیم تراکتورسازی بتواند به روند رو به رشدی که دارد ادامه داده و دوباره به روزهای اوج خود برگردد تا هوادارانی که امسال شاهد نتایج نه چندان خوب تیمشان بودند، اتفاقات تلخ گذشته را از یاد ببرند.

کاپیتان تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار هفته گذشته این تیم مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز، خاطرنشان کرد: گسترش فولاد نیز تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای بود که توانست بازی جنگنده‌ای را مقابل تیم ما ارائه دهد و برای ما دردسرساز شود.

وی تصریح کرد: در آن هر 2 تیم نیز به 3 امتیاز نیاز داشتند و تیم ما نیز در طول هفته تمرینات خوبی را برای پیروزی در آن انجام داده بود اما متأسفانه شرایط آب و هوایی در کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشت و اجازه نداد که تیم ما بتواند آن بازی با کیفیت خود در درون زمین را انجام دهد.

کیانی در مورد اردوی ترکیه پیش رو تیمش، گفت: امیدوارم در ترکیه بتوانیم تمرینات خوبی انجام داده و بدن‌های خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده کنیم.

وی تأکید کرد: تمام تمرکز خود را بر روی نیم‌فصل دوم گذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم در این نیم فصل تمام امتیازات را مال خود کرده و تراکتور متفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول باشیم.



تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 13:25 | نویسنده : امیرحسین |



تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:فرهادمحیدی,عشت ابی,هفت مقدس,استقلال, | 13:22 | نویسنده : امیرحسین |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد