اختصاصی استقلالی_هیاهو برای هیچ!!!

 

 



اختصاصی استقلالی - تحلیل داوری بازیهای پرسپولیس در 11 هفته اخیر لیگ برتر 


هفته اول: 

در هفته اول لیگ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده بود و داوری این بازی بر عهده یدالله جهانبازی بود و تنها صحنه این بازی زمین خوردن علیپور درون محوطه جریمه پدیده بود که کارشناس محترم برنامه نود و دیگر کارشناسان ادامه بازی توسط داور را صحیح دانستند. 


هفته دوم: 

در هفته دوم بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس را محسن ترکی قضاوت کرد که کارشناس برنامه نود اعتقاد داشت یک بازیکن از استقلال خوزستان باید اخراج میشد و اخراج مرحوم هادی نوروزی را صحبح تشخیص دادند. با احتساب شکست 2بر1 پرسپولیس در این بازی میتوان گفت در بهترین حالت پرسپولیس 1 امتیاز در این بازی متضرر شد و میتوانست مساوی را در خوزستان بگیرد. 

هفته سوم: 

سپاهان-پرسپولیس 

این بازی را حسین زرگر قضاوت کردند و پرسپولیس 4-2 مغلوب سپاهان شد که کارشناس برنامه نود آقای افشاریان معتقد بودند یک پنالتی برای سپاهان و یک پنالتی برای پرسپولیس در این بازی گرفته نشده است . در بقیه موارد تاثیر گذار تصمیمات آقای زرگر را تایید کردند. 

هفته چهارم: 

پرپسولیس- ذوب آهن 

این بازی با داوری علیرضا فغانی در حالی که تا دقیقه 90 یک بر یک ادامه داشت با پنالتی اشتباه دقیقه 90 به سود ذوب آهن باعث شکست 2بر1 پرسپولیس شد که باعث شد پرسپولیس از 1 امتیاز این بازی محروم شود. پس با احتساب 1 امتیاز بازی استقلال خوزستان و 1 امتیاز این بازی تا اینجا پرسپولیس 2 امتیاز از داوری متضرر شده است. 

هفته پنجم: 

فولاد-پرسپولیس 

در این بازی با داوری آقای جهانبازی، بالاخره پرسپولیس برد تا داوری صحنه ای بحث برانگیزی نداشته باشد. البته بازهم در این بازی برای پرسپولیس و بر روی طارمی پنالتی گرفته شد که کارشناس برنامه نود این پنالتی را هم تایید کردند. 

هفته ششم: 

پرسپولیس -سایپا 

در این بازی به داوری آقای صالحی. به اعتقاد کارشناس برنامه نود آقای فنایی دقیقه 26 رضاییان باید اخراج میشد و پنالتی سایپا رو اشتباه تشخیص دادند. در این بازی 2پنالتی روی طارمی اتفاق افتاد که هر دو مورد تایید شد! با توجه به اخراج دقیقه 26 بازیکن پرسپولیس میتوان گفت که پرسپولیس در این بازی هم متضرر نشده است. 

هفته هفتم: 

تراکتور-پرسپولیس 

داور این بازی آقای محسن ترکی بود.به اعتقاد کارشناس برنامه نود بازهم پنالتی روی طارمی تایید شد. برای ضربه بنگستون به صورت بازیکن تراکتور کارت زرد کافی دانسته شد. ولی کارشناس برنامه اعتقاد داشتند پنالتی دقیقه 88 روی بازیکن تراکتور دیده نشده تا پرسپولیس 2 امتیاز از این بازی سود کرده باشد. پس با احتساب این 2 امیاز سود و 2 امتیاز که در بازی های استقلال خوزستان و ذوب آهن پرسپولیس از داوری ضرر کرده بودند تا اینجای کار حساب صفر شد.یعنی 2 امتیاز سود 2 امتیاز ضرر 

هفته هشتم: 

پرسپولیس-صبا 

داور آقای حاج بابایی بودن که این بازی به جز درگیری لفظی آخر بازی بین نورمحمدی و دهنوی که هر دو از زمین اخراج شدند صحنه داوری دیگری نداشت و در برنامه نود تایید شد. 

هفته نهم: 

سیاه جامگان- پرسپولیس 

خوشبختانه پرسپولیس این بازی را هم برد تا همه چیز گل و بلبل باشد. در این بازی فقط زمین خوردن طارمی در محوطه جریمه پدیده که داور و کارشناس برنامه نود اعتقادی به پنالتی نداشتند. 

هفته دهم: 

پرسپولیس - ملوان 

داوری این بازی برعهده آقای بیژن حیدری بود که کارشناس برنامه نود معتقد بودند قبل از گل اول پرسپولیس خطا بروی نزهتی صورت گرفته و نگرفتن این خطا پایه گذار گل اول پرسپولیس شد. 

هفته یازدهم: 

داربی 81 

استقلال-پرسپولیس 

قضاوت این بازی حساس برعهده محسن ترکی بود. کارشناس برنامه نود برای این بازی جناب مسعود خان مرادی بودند و تمام تصمیمات ترکی در این بازی را تایید یا به نوعی توجیه کردند و عادل خان فردوسی پور هم با نگه داشتن کرنومتر بازی به سبک فوتسالی گل دقیقه 95 و 5 ثانیه پرسپولیس به استقلال را مورد تایید قرار دادند. 


پس با تحلیل بازی به بازی هر 11 هفته لیگ برتر برای پرسپولیس از دیدگاه کارشناسان برنامه نود دریافتیم که تا اینجای کار پرسپولیس علیرغم هیاهو و جنجال های رسانه ای فراوان از داوری متضرر نشده است. 


هیاهو برای هیچ... 


گردآورنده: محمدصادق گنجور 

با استناد به آرشیو برنامه نود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 22:11 | نویسنده : امیرحسین |