کیانی: هواداران در نیم فصل دوم تراکتور متفاوتی می بینند

 

تمام تمرکز خود را بر روی نیم فصل دوم گذاشته ایم و تلاش می کنیم در این نیم فصل تمام امتیازات را مال خود کرده و تراکتور متفاوتی نسبت به نیم فصل اول باشیم. - مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیم تراکتورسازی پس از پیوستن امیر قلعه نویی به این تیم، اظهار داشت: با آمدن امیر خان تیم پیشرفت خوبی داشته و در هفته های گذشته نیز تمرینات بسیار مفیدی را پشت سر گذاشته است. وی افزود: امیدوارم تیم 

تیم تراکتورسازی بتواند به روند رو به رشدی که دارد ادامه داده و دوباره به روزهای اوج خود برگردد تا هوادارانی که امسال شاهد نتایج نه چندان خوب تیمشان بودند، اتفاقات تلخ گذشته را از یاد ببرند.

کاپیتان تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار هفته گذشته این تیم مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز، خاطرنشان کرد: گسترش فولاد نیز تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای بود که توانست بازی جنگنده‌ای را مقابل تیم ما ارائه دهد و برای ما دردسرساز شود.

وی تصریح کرد: در آن هر 2 تیم نیز به 3 امتیاز نیاز داشتند و تیم ما نیز در طول هفته تمرینات خوبی را برای پیروزی در آن انجام داده بود اما متأسفانه شرایط آب و هوایی در کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشت و اجازه نداد که تیم ما بتواند آن بازی با کیفیت خود در درون زمین را انجام دهد.

کیانی در مورد اردوی ترکیه پیش رو تیمش، گفت: امیدوارم در ترکیه بتوانیم تمرینات خوبی انجام داده و بدن‌های خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده کنیم.

وی تأکید کرد: تمام تمرکز خود را بر روی نیم‌فصل دوم گذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم در این نیم فصل تمام امتیازات را مال خود کرده و تراکتور متفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 13:25 | نویسنده : امیرحسین |