استقلال و استقلالی در ازمونی بسیار سخت

اختصاصی استقلالی - 
آیا امکان پذیر است " تمام " رویاهایمان به حقیقت بپیوندد ؟ 
بله امکان پذیر است ! 

ولی سوال مهمتری که باید جواب داد این است : آیا تصمیم خود را گرفته ایم و از صمیم قلب به جامه عمل پوشاندن این رویاها ایمان داریم ؟ 

وقتی کسی قلباٌ به رخ دادن چیزی یا محقق شدن خواسته ای باور دارد گویی تمام کائنات را مجبور به اجرای دستور خودش می کند ، شاید در نگاه اول یک جمله خیلی کلیشه ای باشد اما خیلی وقت ها موفقیت ها در بدترین شرایط بدست آمده درحالی که هیچ امیدی به آن نبوده است. در این مواقع محرکه ای از درون باعث تداوم حرکت به سمت موفقیت بود ، وقتی چیزی در ضمیر ناخودآگاه انسان شکل می گیرد قطعاٌ تاثیری مستقیم روی موفقیت یا شکست او دارد. 

از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است ، بعد از سال ها سنت شکنی شده و باز هم طلایه دار این سنت شکنی ها ، استقلال ، این بار مدعی قهرمانی در دو جام شده است . بعد از فتح البرز در تهران و عبور از تبریز در مه ، استقلال در جام حذفی به خط مقدم خرمشهر رسیده و همچنین در لیگ برتر بعد از گذشت 17 هفته با آماری شایسته تقدیر ( بهترین خط حمله ، میانگین 2 امتیاز از هر بازی و تنها یک شکست آن هم در هفته سوم ) طبق معمول در صدر جدول جا خوش کرده و باز هم مدعی همیشگی است. 

استقلال به استقلالی دینش را ادا کرده است. خیلی از مقاطع فصل صورت را با سیلی سرخ نگه داشت تا مبادا خاطر هوادارانش آزرده شود و در شرایطی که از لحاظ مالی در وضعیت بغرنجی به سر می برد همه توانش را گذاشت که هم ناز هوادار را بخرد و هم نتیجه خودش را بگیرد. اصلا در جایگاهی نیستیم که بخواهیم بگوییم چرا هواداران به استادیوم نمی روند و مسئله را احساسی کنیم. در بازی قبلی پرسپولیس و همچنین در بازی تیم ملی با ترکمستان ثابت شد که یکی از مهمترین دلایل نرفتن تماشاگر به استادیوم بحث هزینه سنگین آن است . اما انصاف را هم نباید زیرپا گذاشت. هنوز دلیلی برای اینکه استقلال بازی به بازی بهتر شد و نتیجه گرفت ولی هوادارِ کمتری به استادیوم رفت ، پیدا نکرده ایم ! 

شرط های لازم برای دست یابی به هدف در مجموعه تیم ( هواداران ، بازیکنان ، کادر فنی و...) دیده می شود اما شرط کافی که " خودباوری و اعتماد به نفس " است آن طور که باید و شاید احساس نمی شود . شاید این حس کم بودن اعتماد به نفس در کل مجموعه تیم در این فصل علیرغم نتایج خوب بدست آمده ، ناشی از اتفاقات سال های اخیر باشد که باز هم منتظر جرقه یا بهانه ای برای توجیه عدم موفقیت دوباره هستند و باعث شده از اصل ماجرا که فوتبال است فاصله گرفته و بازیچه دست رسانه هایی که جز زمین زدن تیم اندیشه دیگری در سر ندارند، باشند . عناد و دشمنی خیلی از آنها بر کسی پوشیده نیست . قطعا به هیچ وجه تحمل موفقیت جدیدی مثل کسب دوگانه ی استقلال را نخواهند داشت و سرفرصت برنامه های خود را برای زمین زدند استقلال ، پیاده خواهند کرد . 

وقتی اندیشه صعود به بلندترین قله ها را در سر دارید، باید باورِ فتح آن قله ها را در خود ایجاد کنید ، باید لذت این موفقیت را بی اندازه دوست بدارید و از عطش رسیدن به آن بی تاب باشید ، وقتی از عمق وجودتان موفقیت را فریاد می زنید ، در واقع این انرژی درونی خود را برای همدیگر ساطع می کنید و رفته رفته به مجموعه تیم این یقین تزریق می شود که ، بله امکان پذیر است ! هیچ قدرتی نمی تواند جلودار این عزم و اتحاد باشد . پس هوادار استقلال باید در خور نام تیم محبوبش هواداری کند. اگر استقلال بزرگ است پس هوادارنش هم بزرگی کنند. 

گر مرد رهی میان خون باید رفت / از پای فتاده سرنگون باید رفت 

باور داشته باشید ! دقیقا همان باور شما ، بله امکان پذیر است ... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 10:0 | نویسنده : امیرحسین |